Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

PDA

  • J. Mastenbroek

    Ik zoek een PDA die beschikt over een I/O mogelijkheid. Dit mag zijn USB, Infrarood, RS-232 etc. In de technische specificaties van diverse PDA's wordt hierover niets vermeld.

    Wel vind ik voor de Palm m500 een Xircom wireless adapter. Tussen deze adapter en de m505 moet dus ook een interface bestaan. In de specs. kan ik hier niets over vinden.

    Ik wil uiteindelijk tussen mijn PC en de PDA en verbinding opzetten. Wie kan mij helpen?

  • gianni

    ikzelf heb een Psion 5MX - deze kan met een kabeltje worden aangesloten op een COM poort van de computer, en er zit IR-communicatie op (bijv. met GSM zodat je mobiel kunt internetten).

    Zie ook www.series5mx.com.

  • Merijn

    Ik ga misschien mijn pocketpc (=pda maar dan met “echte” processor) verkopen, het is een Cassiopeia E-115, 133Mhz en 32 MB Intern. Deze heeft uiteraard een IR poort, Serial verbinding en mogelijkheid tot USB verbinding. Ik ga even uitzoeken of ik er nog iets meer dan 500 gulden voor kan vragen (half jaar oud, met 64 MB CFkaartje, enz.)

    Mocht je geinteresseerd zijn dan moet je me even mailen…

    groet,

    merijn

  • Richard

    De palm - pda's worden alle geleverd met een “craddle” dit is een verbinding met je com poort of usb (in de nieuwste modellen). Daarnaaast hebben ze een Infraroodpoort die makkelijk met bijv. laptops kan communiceren.